Jaglanka

12:48

Hej, dzisiaj znowu przygotowałam dla Was prosty przepis na przepyszne śniadanie. Kto ma mnie na snapie nie będzie nim zaskoczony, dlatego już teraz zapraszam was do dodania "nowag9981", ponieważ czasami pojawiają się tam ciekawe rzeczy.

Jaglanka czyli dobra alternatywa dla tych osób, którzy są już znudzeni owsianką. Moim zdaniem jest smaczniejsza. Wiele osób nie przepada za owsianką, ponieważ wygląda jak "papka" tutaj tego nie ma dlatego zachęcam do spróbowania, zwłaszcza,że wykonanie jej jest bardzo proste.

Wystarczy wziąć dowolną ilość kaszy jaglanej i dwukrotnie większą ilość płynu, np. wody lub tak jak ja-mleka. Jeżeli kasza jest jeszcze trochę za twarda- sukcesywnie dolewamy odrobinę więcej mleka/wody.

Ja swoją wykonałam z:
- 0,5 szklanki kaszy
-szklanki mleka
-łyżki nasion chia

Jaglankę możecie jeść z czymkolwiek chcecie, w moim przypadku standardowo są to owoce zebrane z ogródka, ale można ją podawać z suszonymi owocami, bakaliami, jabłkiem i cynamonem, no z wszystkim co tylko sobie wymyślcie. 
SMACZNEGO!




Inne posty

0 komentarze

Komentarze są zawsze mile widziane. Napędzają do dalszego działania i pomagają się rozwijać. Dziękuje.