Dlaczego boimy się zamawiać przez konsultantów?

12:28


Wiem,że niektórzy ludzie mają pewne obiekcje co do zamawiania produktów, a zwłaszcza kosmetyków przez konsultanta lub przez internet. Mnie osobiście zawsze podobała się ta forma zakupów. Teraz jestem konsultantką AVON i przybliżę Wam trochę zasady, które funkcjonują w tej firmie. Mam nadzieję,że ten post rozwieje wasze wszelkie wątpliwości. 
ZAPRASZAM!
Sposób zakupów jaki oferuje AVON (ale nie tylko) jest moim zdaniem najwygodniejszą i idealną dla ludzi zabieganych opcją. Prawdopodobnie jedna z Twoich koleżanek jest konsultantką, jesteście umówione na spotkanie? Nic nie stoi na przeszkodzie,żeby chwilkę poświęcić na rozmowę o kosmetykach. A jak nie masz na to czasu, poproś o katalog i oglądnij go kiedy znajdziesz chwilkę wolnego. Nie wymaga to wyjścia z domu, przemierzenia drogi do sklepu i pogubienia się między półkami pełnymi kosmetyków. Możesz otworzyć katalog w każdej chwili, wygrzewając się na fotelu pod kocykiem w trakcie oglądania ulubionego serialu. 

No i co z tego,że mam dostęp do katalogu skoro nie wiem czy kolor szminki w katalogu, która mi się podoba zgadza się z rzeczywistym?
A jaki problem poprosić konsultantkę o próbkę, a może akurat ma tę szminkę w domu? Teraz prawie każdy kosmetyk kolorowy ma próbki więc podejrzewam,że i ta się znajdzie. Po za tym dziewczyny z kanału Avon MakeUP TV pokazują jak na żywo wyglądają kosmetyki a z każdym katalogiem prezentują nowości dlatego serdecznie zapraszam was na ich kanał---> avon MakeUP TV .

Zamówiłam produkt, jestem z niego niezadowolona, wydałam niepotrzebnie pieniądze, CO TERAZ? JUŻ NIGDY NIE ZAMÓWIĘ NIC Z KATALOGU.
Taki problem to nie problem. Zgłoś to konsultantce, ponieważ klient ma prawo skorzystać z gwarancji AVON i zwrócić produkty w ciągu 3 miesięcy od ich zakupu. Pod warunkiem,że zużycie kosmetyków nie przekracza 25%. Nie skreślajcie marki przez jeden czy dwa felerne kosmetyki. Tyle czytam o bublach z avonu, ale czy macie taką markę, której każdy kosmetyk was zachwycił? Szczerze w to wątpię. Po za tym Avon oferuje produkty z różnych półek pod względem jakości no i oczywiście ceny. Jeżeli produkt z serii Color trend Wam się nie sprawdził to nie znaczy,że ten z Luxe będzie do bani. Ale podkłady z Luxe kosztują 40 zł, to bardzo dużo!. Tak a te drogeryjne z Maybelline czy np. z Rimmela ile kosztują? Też w tych granicach. A jeżeli chodzi o kolor to wystarczy poprosić konsultantkę o próbki.
AVON ma strasznie wysokie ceny! Co do dodatków to się zgodzę, ale kosmetyki? W życiu, mają ceny podobne do cen kosmetyków drogeryjnych a czasem nawet tańsze.

Nie namawiam Was,żebyście zrezygnowali z zakupów w drogerii, też je bardzo lubię ale nie skreślajcie Avonu czy innych tego typu firm. Regularnie testuje kosmetyki Avonu,żeby klientkom przedstawiać swoje opinie na ich temat. Oczywiście ja też spotkałam się z bublami w Avon, nigdy nie naciągam na coś co mnie nie zadowoliło, moje opinie są obiektywne.
Dlatego tak sobie teraz pomyślałam, dajcie znać czy podoba Wam się ten pomysł. Specjalnie dla Was przygotuje zestawienie kosmetyków z każdej kategorii, jakiś który mi się nie sprawdził( jeżeli taki będzie) i taki, który szczerze polecam. I zapewniam Was,że nie będą to same najdroższe rzeczy z katalogu. Wszyscy zainteresowani- CZEKAJCIE!

A wy co sądzicie na temat kosmetyków z tej firmy?
Chętnie poczytam o kosmetykach, które Wam się nie sprawdziły i tych, które polecacie! 





Inne posty

0 komentarze

Komentarze są zawsze mile widziane. Napędzają do dalszego działania i pomagają się rozwijać. Dziękuje.