All about coverage. #catrice

13:15


Dzisiaj pod lupę bierzemy kultowe produkty firmy Catrice. Chyba każdy z Was kojarzy te słynne kamuflaże prawda? A jeśli nie to mam nadzieję,że choć trochę przekonam was do nich, ponieważ są to produkty warte uwagi.
ZAPRASZAM!

Zacznijmy od tego gdzie można je znaleźć i za ile. Otóż dostępne stacjonarnie są na pewno w Hebe, Naturze i Drogeriach Polskich ale podejrzewam,że nie są to jedyne miejsca gdzie można je kupić. Kremowe kosztują 12,99 zł a płynne 14,99 zł- przynajmniej taka cena jest proponowana przez markę i w takiej ja je kupiłam. A teraz przypatrzy się każdemu z osobna.

KREMOWE.
Dostępne są w 3 kolorach. 010 Ivory( właśnie ten mam), 020 Light Beige i 025 Rosy Sand. Pierwsze dwa mają tony beżowe jednak moim zdaniem są dosyć ciemne i najjaśniejszy kolor i tak mi średnio odpowiada, za to w Rosy Sand bardzo przeważają tony różowe i mało komu pasuje ten kolor. Kamuflaż ma konsystencję gęstej pasty, ma dobre a nawet bardzo dobre krycie (zakryje wszelkie zmiany na skórze) przez co nie należy do najlżejszych korektorów. Polecam go nakładać idealnie na niedoskonałość za pomocą precyzyjnego, małego pędzelka bądź jak ja dosłownie końcówką ściętego pędzelka takiego jak do eyelinera i ładnie wblendować w skórę. Raczej nie polecam nakładania go na większe powierzchnie bo nie będzie wyglądało to dobrze, naprawdę odrobina korektora nałożona punktowo stanowczo wystarczy. W dodatku jest to bardzo wydajny produkt, prędzej straci ważność niż wykorzystam wszystko. Ten używam kilka miesięcy a sami zobaczycie poniżej ile dopiero zużyłam.

 


PŁYNNE
Są krócej na rynku, o ile się nie mylę to wyszły na początku tego roku i stały się totalnym hitem. Długo od premiery ciężko było je dostać a ten komu się udało czuł się jak zwycięzca. Dostępne są w dwóch, bardziej przystępnych kolorach. Kolor 010 Porcelain jest o wiele jaśniejszy od Ivory, za to kolor 020 jest czymś pomiędzy Ivory a Light Beige z serii kremowej. Ma już mniejsze krycie za co odpowiada konsystencja, za to jest trwalszy, zastyga i lepiej "wtapia się" w skórę. Stety niestety produkty tego typu mają tendencję do utleniania się dlatego w drogerii nie sugerujcie się kolorem z opakowania tylko nałóżcie go sobie na rękę i chwilkę poczekajcie, korektor na pewno zmieni odcień ale jeżeli weźmiecie to pod uwagę to nie zaliczycie wtopy. Na przykładzie 010 Porcelain pokaże wam o co chodzi.






PODSUMOWUJĄC
Oba korektory są dobre, trudno ocenić, który sprawuję się lepiej, ponieważ moim zdaniem kremowe lepiej nadają się do przykrywania wszelkich zmian a płynne są idealne pod oczy, ponieważ konsystencja na to pozwala i nie wysusza tych okolic. Warto zainwestować w oba, ponieważ cena jest bardzo przystępna jak za tak dobre produkty. Jak widać nie wszystko co tanie musi od razu być bublem ;)

Porównanie najjaśniejszego koloru z serii kremowej z najjaśniejszym z serii płynnej:



A wy miałyście styczność z tymi produktami? Co o nich sądzicie?



Inne posty

28 komentarze

  1. Mam ten w kremie i na niedoskonalosci sprawdza sie genialnie. Tego w plynie nie mialam, ale na pewno dobry do rozswietlenia pod oczami :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam płynny i jest superowy :3
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/08/get-ready-with-me-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam styczność z płynnym i był on bardzo dobry ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tą recenzją! Przydałby mi się i jeden i drugi :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze, ale będę musiała kiedyś go wypróbować! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie mam żadnego kosmetyku z catrice bo dopiero zaczynam sie malować. Ale skusiabym się na oba korektory :) Ale bardziej na ten kremowy wydaję mi się bardziej poreczny ;)

    Zostaje tu na dłużej, obserwuje :)
    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna recenzja :)
    Powiem Ci, że kiedyś muszę ich spróbować :)
    Na razie zastanawiam się nad produktami z Golden Rose.
    http://haania-hania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam płynny jest naprawę boski!

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy jeszcze nie używałam produktów tej firmy ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupowałam produktów z tej firmy, ale pewnie przetestuję, zwłaszcz ten płynny :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam żadnego, choć o obu nasłuchałam się wiele opinii, głównie pozytywnych :) Muszę przetestować ten płynny, pod oczy!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo o nich słyszałam i co chwilę wybieram się po nie do sklepu, ale jak dochodzi co do czego, to kupuje coś innego. Chyba czas w końcu się w nie zaopatrzyć, bo te najjaśniejsze kolorki będą idealnie mi pasować! :)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopisuję do listy zakupów!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w kremowej wersji, ale wypróbuję rownież płynny korektor, zachęciłaś mnie do tego. Piękne zdjęcia produktów! :)

    marykowalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio chciałam kupić oba, ale w sumie zrezygnowałam. Więc poczekają jeszcze chwilę na przetestowania przeze mnie :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Do tej pory nawet nie słyszałam o tej firmie :D
    Na pewno kupię by wytestowac :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie uzywalam, poniewaz pod oczy wydaje mi sie za ciezki swoja konsystencja. Ja uzywalam z Kobo i bardzo polecam.:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten korektor o kremowej konsystencji ale niestety nie mogę go dostać w mojej miejscowości
    Obserwuję i zapraszam
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. hmmm z tej firmy nic nie miałam.Słyszałam o niej dużo dobrego i chyba w ten korektor się zaopatrzę.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę kupić te produkty!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten w formie kremowej i sprawdza się świetnie!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze się nie maluję, ale podobno kosmetyki z catrise są świetne.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego prowadzenia bloga.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Po chwili ma ewidentnie lepszy odcień ;D Jest to plus jak i minus, trzeba uważać przy zakupie.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam obydwa! Jestem w nich zakochana i szczerze każdemu polecam. Myślę że także niedługo pojawi się u mnie post o nich, ponieważ taki już mam w głowie ;p

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam wersje w słoiczku i jak dla mnie jest super i do tego bardzo ale to bardzo wydajny produkt za niską cenę

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są zawsze mile widziane. Napędzają do dalszego działania i pomagają się rozwijać. Dziękuje.